Οι άνθρωποί μας

Το Σχολείο μας  δε θα ήταν το ίδιο χωρίς τους ανθρώπους  του.  Είναι αυτοί που δίνουν πνοή και ζωντάνια στο χώρο, που εξέλιξαν τις ιδέες μας και έκαναν το όραμά μας πραγματικότητα.

Παναγιώτης Παπαστεφάνου

Εγώ δεν ήξερα τι θα γίνω όταν μεγαλώσω.  Ήξερα όμως από νωρίς – έτσι μου είπαν δηλαδή – ότι θα δώσω πανελλήνιες και ότι πρέπει κάτι να γίνω.  Ήμουν ένας καλός μαθητής.  Τελικά πέρασα στο Οικονομικό του ΑΠΘ.  Από νωρίς σχολή και τομέας δε με γοήτευσαν καθόλου, την τελείωσα ωστόσο.  Έπειτα, 20 χρόνια πωλητής, εκ των οποίων τα 15 ήμουν φαρμακευτικός αντιπρόσωπος. Μέχρι τότε, είχα τουλάχιστον καταλάβει ότι η έντονη, επικοινωνιακή μου διάθεση με βοηθούσε πολύ στις πωλήσεις. Δεν ήταν όμως αυτό που με έκανε ευτυχισμένο. Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με κάτι πιο δημιουργικό.  Και κάπου εκεί πήρα την απόφαση να τα παρατήσω.  Στα 45 μου. Το ΚΔΑΠ υπήρξε στη ζωή μου το όχημα για να γίνει το όνειρό μου πραγματικότητα. Ένας χώρος όπου θα δώσουμε στα παιδιά τα ερεθίσματα εκείνα ώστε να  διευρύνουν τους ορίζοντές τους.  Να τους ανοίξουμε ένα παράθυρο στο κόσμο αλλά και στον εαυτό τους.

Έτσι, κάθε Τρίτη έχω την ευκαιρία να κάνω στα παιδιά το μάθημα «Ταξίδι στον κόσμο».  Μου αρέσει η εμπειρία της τάξης.  Τσαλακώνομαι, μικραίνω, μεγαλώνω, μαθαίνω, αλλάζω, εξελίσσομαι. Το αγάπησα πολύ αυτό.

Όπως επίσης αγαπώ πολύ το θέατρο – είμαι ερασιτέχνης ηθοποιός – παίζω κιθάρα, τραγουδάω και ταξιδεύω.  Αυτό το τελευταίο πολύ.  Το Σχολείο Αλλιώς είναι πλέον το δικό μου στοίχημα.  Πρώτα, για τη δική μου ευτυχία.  Έπειτα, για την ευτυχία όλων των παιδιών στο σχολείο μας.

Ελένη Καρπούζα

Υπεύθυνη Προγράμματος Κδαπ

Δασκάλα από κούνια, επέλεξα χωρίς δεύτερη σκέψη να σπουδάσω στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Εμψυχώτρια από επιλογή, συνειδητοποίησα έγκαιρα ότι το παιδαγωγικό υπόβαθρο δεν αρκεί για να αφουγκραστώ ικανοποιητικά τις πολλαπλές ανάγκες των μαθητών μου. Για το λόγο αυτό, ασχολήθηκα πολύ με την ψυχολογία και ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Συμβουλευτική εφαρμοσμένη σε εκπαιδευτικά και κοινωνικά περιβάλλοντα” του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Από το 2014 μαθαίνω σε παιδιά και εφήβους πώς να αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία τους και να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσω της δημιουργικής γραφής. Παράλληλα, εμψυχώνω προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης για σχολεία, διερευνώντας παρέα με τα παιδιά και τις/τους εκπαιδευτικούς τους τον μαγικό –αλλά και πολύπλοκο– κόσμο των συναισθημάτων. Το 2017 εντάχθηκα στο δυναμικό του ΚΔΑΠ «Το Σχολείο Αλλιώς» συν-οργανώνοντας το πρόγραμμα της διαθεματικής διδασκαλίας. Από τότε προκαλώ καθημερινά τον εαυτό μου να κάνει τη μάθηση παιχνίδι, τα συναισθήματα και τις απόψεις των παιδιών να ακουστούν και τις προκαταλήψεις να εξαλειφτούν.

Όταν δεν προσπαθώ να εμπνεύσω τους μαθητές και τις μαθήτριές μου με το πιο ζεστό χαμόγελό μου, πειραματίζομαι με τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, διαβάζω παιδική και ενήλικη λογοτεχνία, γράφω μακροσκελή μηνύματα σε ανυποψίαστους αναγνώστες και βάζω τα δυνατά μου για να βελτιώσω τον εαυτό μου και τον κόσμο γύρω μου.

Στέφανος Σαφούρης

Υπεύθυνος Προγράμματος Κδαπ

Όντας μαθητής Δημοτικού, η περιέργειά μου όσον αφορά τη θέση και τον ρόλο του δασκάλου ήταν πολύ συχνή. Η φαντασία μου πετούσε και συνήθως προσγειωνόταν σε μία καρέκλα. Εκείνη που κοιτούσε από άλλη όψη τα θρανία, αλλά και τις διάφορες εικόνες ιστορικών προσώπων στις οποίες είχα γυρισμένη πλάτη κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Κατά τη φοίτησή μου σε Γυμνάσιο και Λύκειο, η περιέργεια έγινε σκέψη και η σκέψη εξελίχθηκε σε απόφαση. Μια απόφαση που επιβραβεύτηκε με την εισαγωγή μου στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. Η στιγμή που ξεκίνησε το όνειρο. Η φοίτηση και η ειδίκευσή μου στην Παιδαγωγική επιστήμη, η πρακτική μου άσκηση σε διάφορα σχολεία της Θεσσαλονίκης και η συνεχής μάθηση νέων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων αποτέλεσαν ισχυρή βάση ενός εκπαιδευτικού προφίλ που μόλις άρχιζε να δημιουργείται.

Με την απόκτηση του πτυχίου μου συνειδητοποίησα πως είχα κάνει μόνο το πρώτο βήμα. Ο νέος μου στόχος ήταν η εκπαίδευσή μου σε μεταπτυχιακό, πλέον, επίπεδο. Έτσι, κατά τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στον τομέα Παιδαγωγικής του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ., το παιδαγωγικό μου υπόβαθρο εμπλουτίστηκε σε μεγάλο βαθμό και η συμμετοχή μου σε διάφορες έρευνες που αφορούν την εκπαίδευση και τη βελτίωσή της έδωσαν νέα υπόσταση στο όνειρο.

Ένα όνειρο που διακατέχεται από αλλαγή, ανιδιοτέλεια, διαφοροποίηση, αγάπη, συνεχή εξέλιξη και συνεχή μάθηση. Ένα όνειρο που βλέπει τα παιδιά μέσα από αυτά και στέκεται δίπλα τους, χωρίς να έχει κανείς την πλάτη του γυρισμένη στις σκονισμένες εικόνες του παρελθόντος.

Βικτώρια Φούρναρη

Μελέτη μαθημάτων (αναγνωστήριο) Ι Δημιουργική γραφή για παιδιά I Comics και δημιουργική γραφή

Το όνομα μου είναι Βικτώρια Φούρναρη. Σπούδασα ελληνική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, γιατί αγαπώ πολύ την ελληνική γλώσσα.

Συνέχισα τις σπουδές μου κάνοντας το μεταπτυχιακό Δημιουργικής Γραφής στη Φλώρινα. Το αντικείμενο αυτό το διδάσκω και με καταγοητεύει.

Έχω γνωρίσει την εμπειρία της τάξης δημοτικού και γυμνασίου και επενδύω πολύ στη δυναμική της. Μεγάλο μου πάθος η θάλασσα, τα παιδικά βλέμματα και οι ανθρώπινες ιστορίες…

Ερασμία – Έρρικα Χατζηανδρέου

Aerial yoga I Circus Club I Pilates για παιδιά Ι Γυμναστική I Aerial Yoga Ενηλίκων

Ονομάζομαι Χατζηανδρέου Ερασμία-Έρρικα. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκα με τον αθλητισμό, με μεγαλύτερη αγάπη στην κολύμβηση και το μπάσκετ. Όντας αθλήτρια σε αυτά, λάτρεψα την άθληση.

Είμαι απόφοιτος του ΤΕΦΦΑ Θεσσαλονίκης, με ειδικότητα την Ενόργανη Γυμναστική. Κατά τη διάρκεια της φοίτησης μου στη σχολή, εργάστηκα ως προπονήτρια κολύμβησης σε παιδιά. Από εκεί συνειδητοποίησα τη μοναδικότητα του χαρακτήρα κάθε παιδιού, καθώς και τη σημασία του παιχνιδιού και της άθλησης στη ζωή των παιδιών από πολύ μικρή ηλικία.

Παράλληλα συνέχισα τις σπουδές μου και ξεκίνησα να γνωρίζω νέα είδη άσκησης. Επιθυμώντας να διευρύνω τις γνώσεις μου πάνω στο αντικείμενο της άθλησης, παρακολούθησα σεμινάρια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Έτσι, πιστοποιήθηκα στην yoga παιδιών και ενηλίκων, την aerial yoga, το pilates και το personal training.

Στόχος μου τα παιδιά να αγαπήσουν τη γυμναστική, να καταλάβουν το σώμα τους και τα οφέλη της γυμναστικής σε αυτό.

Βασιλική Κουργιαντάκη

Μικροί Αρχοτέκτονες Ι Παιδική Αρχιτεκτονική Ι Ιστορία της τέχνης

Είμαι η Βασιλική, απόφοιτος Αρχιτεκτονικής στο Α.Π.Θ. με διπλωματική εξειδίκευση στην κοινωνική ψυχολογία του χώρου. Παράλληλα σπούδασα κατασκευή και σχεδιασμό γυναικείου ρούχου σε Κ.Δ.Β.Μ. Η εκπαίδευση με κέρδισε, καθώς η χαρά του μοιράσματος όσων αγαπάς είναι απερίγραπτη. Έτσι τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με εκπαιδευτικά προγράμματα ενδυματολογίας, art and design και παιδικής αρχιτεκτονικής.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια management, εμψύχωσης ομάδας και αισθητηριακού παιχνιδιού.  Με συναρπάζουν τόσο οι δημιουργικοί χώροι της πόλης όσο και τα νέα συνδυαστικά μέσα στην εκπαίδευση.  Για αυτό και προσπαθώ να μεταφέρω στα παιδιά τη γνώση μέσα από βιωματικές δράσεις που συνδυάζουν και τα δικά μου ενδιαφέροντα.

Ο δυναμισμός που μπορεί να δημιουργηθεί μέσα σε μια ομάδα παιδιών είναι ταυτόχρονα στόχος και πηγή θαυμασμού. Για μένα η εκπαιδευτική διαδικασία απαιτεί το ελεύθερο παιχνίδι, τον πειραματισμό και στοχεύει στο ανακουφιστικό «ξεφλούδισμα» της προσωπικότητας ενός παιδιού.

Ελίνα Καραγιαννίδου

Μικροί Επιστήμονες Ι Πειράματα – Θετικές Επιστήμες Ι Επιστήμη – Τεχνολογία

Γεια σας! Είμαι η Ελίνα και σπούδασα Φυσική στο Α.Π.Θ. Από πολύ μικρό παιδί θυμάμαι να με συναρπάζει ο κόσμος της επιστήμης και της τεχνολογίας. Δεν υπήρχε πείραμα του σχολικού βιβλίου που δεν το είχα δοκιμάσει και ονειρευόμουν να έχω και εγώ το δικό μου εργαστήριο και να ανακαλύπτω τα μυστικά της επιστήμης.

Το 2009 ανακάλυψα πως υπάρχουν πολλά παιδιά που έχουν τις ανησυχίες που είχα και εγώ σαν παιδί και έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μου στον κόσμο της διδακτικής των θετικών επιστημών. Ως φυσικός έχω συνεργαστεί με σχολεία και διάφορους εκπαιδευτικούς φορείς, καθώς και με παιδιά και μαθητές κάθε ηλικίας. Εκτός από την κλασική διδασκαλία ασχολούμαι με την πειραματική διδασκαλία της φυσικής και της χημείας, καθώς και με την προετοιμασία μαθητών και ομάδων για διαγωνισμούς μαθηματικών, φυσικής και ρομποτικής.

Ανυπομονώ να μοιραστώ τα πειράματα και όσα έχω μάθει με όλα τα παιδιά και κάθε τάξη να μετατραπεί σε ένα μικρό εργαστήριο.

Αλεξάνδρα Κασιούμη

Θεατρική Ομάδα I Θεατρική Αγωγή

Μια φθινοπωρινή μέρα του Σεπτέμβρη, στα γραφικά Ιωάννινα, έκανα το ντεμπούτο μου. Από μικρή με μάγευε ο κόσμος του θεάτρου. Μου φαινόταν συναρπαστική η δυνατότητα που σου δίνει να μεταμορφώνεσαι συνεχώς σε κάτι άλλο.

Έτσι, όταν ήρθα στη Θεσσαλονίκη για σπουδές στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, φρόντισα αυτή τη μαγεία να την κάνω ζωή. Περιπλανήθηκα σε αρκετά θεατρικά εργαστήρια της πόλης και τελικά, το 2011 αποφοίτησα από την Ανώτατη Δραματική Σχολή «Ανδρέας Βουτσινάς».

Από τότε δουλεύω επαγγελματικά στο θέατρο ως ηθοποιός. Τα τελευταία χρόνια έχω αφιερωθεί στο παιδικό και βρεφικό θέατρο. Από το 2015 ασχολούμαι και με το κουκλοθέατρο, όντας μέλος της ομάδας «Αλανταλούμπα». Το 2017 ξεκίνησα να σκηνοθετώ ερασιτεχνικές ομάδες ενηλίκων.

Το 2012 μπήκε στη ζωή μου το θεατρικό παιχνίδι. Το να κάνεις τα παιδιά συνένοχους σε αυτή τη μαγεία του θεάτρου, είτε ως ηθοποιός είτε ως εμψυχώτρια, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Αναστάσιος Εμμανουήλ

Μουσικοκινητική Αγωγή Ι Μουσική Αγωγή

Ονομάζομαι Τάσος Εμμανουήλ και γεννήθηκα Κυριακή 15 Αυγούστου του 1993 στο Βελβεντό Κοζάνης. Εκεί φοίτησα στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο Βελβεντού, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούσα μαθήματα Θεωρίας, Αρμονίας και κλασσικής κιθάρας στη μουσική σχολή του Μορφωτικού Ομίλου Βελβεντού. Τον Οκτώβριο του 2011 ξεκίνησα τις σπουδές μου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα, όπου και τις ολοκλήρωσα τον Ιούνιο του 2016 με κατεύθυνση: Μουσική παιδαγωγική και Ψυχολογία της μουσικής. Σήμερα συνεχίζω τις σπουδές μου στην κλασική κιθάρα, ενώ είμαι κάτοχος πτυχίου αρμονίας και αντίστιξης από το Ιόνιο Ωδείο Κέρκυρας.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια μουσικής παιδαγωγικής, στα πλαίσια της Θερινής Ακαδημίας του Ιονίου Πανεπιστημίου καθώς επίσης και της ΕΕΜΕ (Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση). Συμμετέχω στην ομάδα μουσικοθεάτρου σκιών KoumKouArt που έχει ως έδρα την Κέρκυρα και πραγματοποιεί παραστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είμαι, επίσης, μέλος της ομάδας μουσικοπαιδαγωγικών δράσεων «Ανέβα μήλο – κατέβα ρόδι» του Ιονίου Πανεπιστημίου, καθώς και της ομάδας «Δον Ηχώτες», ομάδα παραγωγής και δημιουργίας του μουσικού παραμυθιού-CD «Κρατήσου Πάνω μου» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Λοράνδου».

Ταυτόχρονα εργάζομαι ως μουσικοπαιδαγωγός στο ΚΔΑΠ «Το Σχολείο Αλλιώς», σε μουσικά εργαστήρια και μουσικές σχολές. Διδάσκω θεωρία της μουσικής, καθώς επίσης, κλασική κιθάρα και ukelele. Δραστηριοποιούμαι μουσικά σε διάφορες μουσικές σκηνές τις Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας με το σχήμα παραδοσιακής μουσικής Sevdas Trio (ρόλος: κιθάρα, λαούτο, τραγούδι) ή ως μέλος άλλων μουσικών σχημάτων.

Νικολέττα Αντωνάκου

Εικαστικά Ι Γλυπτική – Πηλός – Χαρτοπολτός 

Γεννήθηκα στην Αθήνα και σπούδασα στην Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου του Α.Π.Θ.  Σαν παιδί υπήρξα και εγώ μαθήτρια σε ένα Εργαστήριο Εικαστικών, με δασκάλους που μου έδωσαν την δυνατότητα να μάθω να εκφράζομαι και να δημιουργώ ελεύθερα, να μάθω για την τέχνη και να έρθω σε επαφή με διαφορετικά υλικά. Αυτά τα χρόνια είναι από τις πιο όμορφες παιδικές μου αναμνήσεις που με ακολουθούν μέχρι τώρα και μου έδειξαν τον δρόμο που ήθελα να ακολουθήσω ως ενήλικας.

Έτσι, όταν η πορεία μου με έφερε, να αποκτήσω τελικά τους πρώτους μου μαθητές, πριν από 15 χρόνια, υποσχέθηκα στο μικρό παιδί μέσα μου να τους «αποκαλύψω»  τον μαγικό κόσμο των Εικαστικών Τεχνών και όλων όσων οι δικοί μου δάσκαλοι μου έμαθαν. Γιατί ποιος δεν θέλει να γίνει μια γλυκιά παιδική ανάμνηση;

Μαρία Δουνάκη

Μελέτη Μαθημάτων (αναγνωστήριο)

Έχω ακόμη στο μυαλό μου την απάντηση που είχα δώσει σ’ ένα λεύκωμα του Δημοτικού, πως όταν μεγαλώσω θα γίνω Παιδαγωγός. Τότε δε γνώριζα τη σημαντικότητα αυτής της λέξης, αλλά είχα την ευκαιρία να τη διδαχθώ μέσα από τις σπουδές στα Παιδαγωγικά.

Ως απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής και κάτοχος μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διδακτική Μεθοδολογία, συνειδητοποίησα ότι πέρα από τις γνώσεις και την εμπειρία, απαραίτητα συστατικά για να πετύχει κάποιος σ’ αυτό το επάγγελμα είναι η αγάπη και η φροντίδα για τα παιδιά.

Έχοντας πολυετή εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης και πλήθος επιμορφώσεων σε θέματα σχολικής ψυχολογίας, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και σύγχρονων καινοτόμων προσεγγίσεων διδασκαλίας, δε σταματώ να αναζητώ νέους τρόπους και καινούριες ιδέες προκειμένου να προσεγγίσω τα εκπαιδευτικά δεδομένα.

Αγαπώ να μαθαίνω, να ταξιδεύω, να γνωρίζω διαφορετικούς πολιτισμούς, ν’ ακούω διαφορετικά είδη μουσικής, να χορεύω και να παρακολουθώ θεατρικές παραστάσεις. Η αγάπη μου για τα παιδιά, με κάνει να επιθυμώ και να προσπαθώ να φτιάξω έναν ομορφότερο κόσμο που θα αποτελέσει το σωστό πλαίσιο για το μέλλον τους, έναν κόσμο αλλιώτικο…!!!

Ιωάννα Σεκέρογλου

Εκπαιδευτική ρομποτική

Γεια σας! Ονομάζομαι Ιωάννα Σεκέρογλου, είμαι 24 ετών και είμαι Παιδαγωγός. Έχω μεγαλώσει στην πόλη της Κοζάνης, την οποία αγαπώ να επισκέπτομαι. Από πολύ μικρή, η απάντηση στην ερώτηση «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις» ήταν «Θέλω να γίνω δασκάλα!».

Έτσι κι έγινε, με την εισαγωγή μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2013 και την αποφοίτησή μου από αυτό, με Άριστα, τέσσερα χρόνια μετά. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών μου, ενισχύθηκε η αγάπη μου για τις θετικές επιστήμες και συγκεκριμένα τα Μαθηματικά, τη Φυσική, τη Γεωγραφία και την Αστρονομία, αποφασίζοντας να ασχοληθώ και ερευνητικά με αυτές.

Δίνοντας εξετάσεις την ίδια χρονιά, μπήκα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής – Διδακτική Θετικών Επιστημών», επίσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Παράλληλα με τις σπουδές μου, παρακολούθησα σεμινάρια και ημερίδες διαφόρων αντικειμένων προκειμένου να έχω όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εικόνα της εκπαίδευσης σήμερα. Τα αντικείμενα στα οποία έδωσα έμφαση ήταν η Ειδική Αγωγή και η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Παράλληλα γνώρισα την Εκπαιδευτική Ρομποτική, η οποία σχετίζεται άμεσα με τις σπουδές μου και κεντρίζει το προσωπικό μου ενδιαφέρον, επάνω στην οποία εκπαιδεύτηκα με ποικίλα σεμινάρια από τη Lego Education.

Τα τελευταία τρία χρόνια, είμαι δασκάλα Ρομποτικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και Δημοτικού και εργάζομαι με την ιδιότητα αυτή σε ιδιωτικά δημοτικά σχολεία, νηπιαγωγεία και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά. Ωστόσο, έχω εργαστεί και σε δημόσιο δημοτικό σχολείο ως παράλληλη στήριξη παιδιού με αναπηρία.

Μελλοντικά, ελπίζω να βρίσκομαι στο χώρο της εκπαίδευσης, περιτριγυρισμένη από παιδιά, προσπαθώντας να τα κάνω όσο το δυνατόν πιο χαρούμενα, μεταδίδοντάς τους όποια πληροφορία ή εμπειρία μπορώ, μαθαίνοντας τους πώς να μαθαίνουν, να συνεργάζονται και να αξιολογούν τον κόσμο γύρω τους.

Gabrielle Morlacchi

Comics και Δημιουργική γραφή

Ονομάζομαι Gabo, είμαι πτυχιούχος του τμήματος της Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου του Μιλάνο. Μετά από ένα μακρύ και περιπετειώδες ταξίδι, βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη. Στην Ελλάδα ζω εδώ κι επτά χρόνια, έχοντας αφοσιωθεί σε ό,τι έχει να κάνει με το σχέδιο, περνώντας από το interior design και τις τοιχογραφίες, στη γραφιστική, τις εικονογραφίσεις, απεικονίσεις σε καμβά, στα comics και τα tattoo. Πιστεύω πως η εξάσκηση της ζωγραφικής και της έκφρασης μέσω της εικόνας είναι ένας από τους βασικούς δρόμους που οδηγούν στην απελευθέρωση της φαντασίας και στην έκφραση όλων αυτών που έχουμε μέσα μας, σκέψεων και συναισθημάτων, που πολύ συχνά δε βρίσκουμε λέξεις για να τα μοιραστούμε.

Από μικρούλης είχα πέσει με τα μούτρα στα comics όλων των ειδών και πάντα έμενα γοητευμένος από αυτή την εκπληκτική τέχνη. Ύστερα όταν μεγάλωσα άρχισα να τα μελετάω σε μεγαλύτερο βάθος και να δημιουργώ τα δικά μου. Τώρα βρίσκομαι  στο Σχολείο Αλλιώς για να διδάξω στα παιδιά ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο μαγευτικό από το να είσαι σε θέση να απελευθερώσεις τη δική σου φαντασία και να δημιουργείς ατελείωτους, καινούριους κόσμους.

Αλεξάνδρα Σκαρλάτου

Γραμματειακή υποστήριξη

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο παιδιά.

Έως το 2016 εργαζόμουν σε φαρμακευτική, πολυεθνική εταιρεία ως γραμματέας τμήματος πωλήσεων. Η πολυετής εμπειρία μου σε συνδυασμό με τα σεμινάρια για διαχείριση, επίλυση και αντιμετώπιση προβλημάτων εξέλιξαν τη δουλειά μου. Από το 2018 εργάζομαι στο Σχολείο Αλλιώς και φροντίζω για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών και κυρίως των παιδιών.

Αγαπώ τον χορό, τη μαγειρική και τα ταξίδια…